Metrodaki aksaklığın sebebi kablo hırsızlığı çıktı
İzmir Metrosu’nun Bölge ve Sanayi istasyonları arasında sinyal sistemini besleyen kabloları çalmaya yönelik hırsızlık girişimi nedeniyle bugün (22 Haziran 2026) sabah saatlerinde hatlardaki sinyalizasyon sisteminde sorun yaşandığı tespit edildi.

Oluşan arızayı gidermeye yönelik çalışma süresince metro seferleri tek hat üzerinden yapıldı ve trenler güvenlik nedeniyle düşük hızla seyretmek zorunda kaldı. Bölge-Evka 3 istasyonları arasındaki seferlerde bir takım aksamalar meydana geldi. Yolcu mağduriyetini en aza indirmek için gerekli sefer düzenlemeleri yapıldı ve çalışmaların bitmesinin ardındanmetro seferleri saat 11.00 itibariyle normale döndü. İzmir Metro AŞ’den yapılan açıklamada nihai çalışmanın işletim sonunda gece yarısından itibaren yapılacağı belirtildi. Olayla ilgili adli süreç başlatılarak, tekrarının yaşanmaması için gerekli önlemler alındı.
Yorumlar
0Henüz yorum yapılmamış
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz? İlk yorumu siz yapın.




