Ak Partili Kaya’dan Büyükşehir Belediyesi’ne sivrisinek tepkisi
Ak Parti İzmir Milletvekili Mahmut Atilla Kaya, sosyal medya hesabından yayınladığı video ile İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin sivrisinekle mücadelesi eleştirdi. İzmir Büyükşehir Belediyesi Tarım ve Hayvancılık Komisyonu Başkanı’nın sivrisinek sorununun abartıldığı yönündeki söylemini de eleştiren Kaya, “Bilinmelidir ki bu sıcak yaz akşamlarında insanlar evlerinde tutsak gibi yaşıyorlarsa o şehirde sorun sivrisinek değil, sorunu görmezden gelen yönetim anlayışıdır” dedi.

Kaya, paylaşımında şu ifadeleri kullandı:
“Deniz, hatırlıyorsun değil mi? İzmir'i adeta istila olan sivrisineklerle ilgili bir video çekmiş, belediyenin etkin mücadele etmek yerine sürekli ‘sorun yok’ açıklamalarına sığınıldığını söylemiştik. Uyarılar yapıldı, vatandaş şikayet etti ama görüyoruz ki anlayış değişmemiş. İzmir Büyükşehir Belediyesi Tarım ve Hayvancılık Komisyonu Başkanı çıkmış, İzmir'de sivrisinek sorununun abartıldığını söylemiş. Hatta İzmir'de bir sinek sorunu varmış gibi algı oluşturulduğunu söylemiş. Sonra da eklemiş, ‘Büyükşehir Belediyesi tüm imkanlarıyla mücadele ediyor.’ Yetmemiş, bir de sorunun yerel yönetimlere yüklenemeyeceğini söyledi. Önce sorun yok demişler, ardından varsa da bizim sorunumuz değil demiştir. Ortalık sivrisinekten geçilmiyor. Yakarcalar yaz akşamlarının değişmez misafirleri olmuş. Bir şehrin insanı kırk derece sıcakta sivrisinek korkusuyla pencere açamıyorsa orada algı değil, gerçek bir sorun vardır. Sivrisineklerle mücadele açıklamayla olmaz, sahada olur. Durgun su birikintilerini ortadan kaldırarak olur. Düzenli ve etkin ilaçlamayla olur. Ama siz mücadele etmek yerine sorunu inkar ederseniz sivrisinekler de bunu hizmet teşekkürü olarak anlar. Yakında sivrisinekler belediyeye teşekkür plaketi verirse hiç şaşırma. Çünkü görünen o ki İzmir'de en istikrarlı yaşam koşullarına sahip canlılar sivrisinekler. Bak Deniz, sorumlu yöneticilik sorunu kabul edip çözüm üretmektir. Ve bilinmelidir ki bu sıcak yaz akşamlarında insanlar evlerinde tutsak gibi yaşıyorlarsa o şehirde sorun sivrisinek değil, sorunu görmezden gelen yönetim anlayışıdır.”
Yorumlar
0Henüz yorum yapılmamış
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz? İlk yorumu siz yapın.
Bu Kategorideki Diğer Haberler

Büyükşehir’den Nermin Özgül açıklaması: Kendi isteğiyle ayrıldı

AK Partili İnan'dan operasyon salvosu: CHP İzmir'de bugüne kadar çöp, çamur ve çukurla anılırdı artık rüşvet, yolsuzluk ve irtikapla anılıyor


