Büyükşehir’den Nermin Özgül açıklaması: Kendi isteğiyle ayrıldı
İzmir Büyükşehir Belediyesi, İzmir’de son günlerde belediyelere yönelik operasyonlarda ‘rüşvet’ ve ‘para transferi’ iddialarıyla gündeme gelen Malatya Milletvekili Veli Ağbaba’nın yeğeni Nermin Özgül’ün ayrılığı ile ilgili açıklama yaptı. Açıklamada, Özgül’ün Büyükşehir Belediyesi’ndeki özel kalem müdürlüğü görevinden kendi isteği ile ayrıldığı belirtildi.

Açıklamada, şu ifadeler kullanıldı: “Bazı basın kuruluşları tarafından paylaşılan İzmir Büyükşehir Belediyesi Özel Kalem Müdür Vekili Sayın Nermin Özgül’ün, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Cemil Tugay tarafından görevden alındığı yönündeki haberler gerçeği yansıtmamaktadır. Sayın Özgül, annesinin özel bakım gerektiren ileri derecedeki rahatsızlığı nedeniyle kendi iradesi doğrultusunda görevinden ayrılmıştır.”
Yorumlar
0Henüz yorum yapılmamış
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz? İlk yorumu siz yapın.




