Tugay’dan Londra mesaisi.. Herkes için yeşil ve dirençli İzmir
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, Londra’da Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası’nın toplantısında İzmir’deki yatırımlarla ilgili bir sunum yaptı. Tugay, yerel liderleri, finans gruplarını, akademi dünyasını ve sektör temsilcilerini bir araya getiren toplantıda İzmir'de yaptıkları çalışmaları, deneyimleri ve görüşleri aktardıklarını söyledi

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, İngiltere’nin başkenti Londra’da Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası’nın toplantısında İzmir’deki yatırımlarla ilgili bir sunum yaptı.

Tugay, sosyal medya hesabında, “Londra İklim Haftası kapsamında düzenlenen Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) Yeşil Şehirler Belediye Başkanları Toplantısı’na katıldık. Dünya genelinden yerel liderleri, finans gruplarını, akademi dünyasını ve sektör temsilcilerini bir araya getiren toplantıda "Geleceğe Yatırım: Herkes için Yeşil ve Dirençli Şehirler İnşa Etmek" teması çerçevesinde şehrimizde yaptığımız çalışmaları, deneyimlerimizi ve görüşlerimizi dinleyicilere aktardık. Buca Metrosu gibi önemli projelerimize finansal destek sağlayan ve bu toplantıya bizi konuşmacı olarak davet eden Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası İlgililerine çok teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Yorumlar
0Henüz yorum yapılmamış
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz? İlk yorumu siz yapın.




